
Chatten doe je snel en gemakkelijk via computer, tablet en smartphone!
Om te kunnen bellen of chatten, voer je de stappen hierboven uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de consulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor “chatten”. De chat wordt gelijk gestart en je kunt ongestoord chatten met je consulent. Voor bellen met een consulent klik dan de link bellen aan.
Basis pakket 10 Credits €10,00 (€1,00 per credit)
Pakket Brons 20 Credits €19,00 (€0,95 per credit) < Meest gekozen pakket
Pakket Zilver 40 Credits €38,00 (€0,95 per credit)
Pakket Goud 60 Credits €48,00 (€0,80 per credit) < Meeste waar voor het geld!
Email-consult 25 Credits €25,00 (€1,00 per credit)
Gelieve eerst een account aan te maken voordat u Credits koopt!
Tijdens het chatten is het ook mogelijk om afbeeldingen te delen. De consulent moet hiertoe toestemming geven (klik op de “foto uploaden” knop of vraag toestemming aan de consulent). Jij kunt zo een foto delen voor photo reading en de consulent kan bijpassend beeldmateriaal met jou delen die passen bij jouw consult.
Na de chat is het mogelijk om op je persoonlijke chat gesprek uit te printen (en te verwijderen).
Hoe werkt de email consult / photo reading?
Een email consult is een fijne manier om zonder haast een consult per mail toegestuurd te krijgen.
Om een email consult te krijgen, voer je de stappen hierboven uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de consulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor “email consult”.
Vervolgens kan je je vraag of vragen stellen aan de consulent en eventueel een foto erbij uploaden voor een photo reading. Als je email consult verstuurd hebt, wordt deze gecontroleerd en daarna doorgestuurd naar de consulent. De consulent kan de consult accepteren of weigeren. Bij acceptatie stuurt de consulent gelijk het antwoord terug. Deze krijg je als mail binnen en is ook terug te vinden op je persoonlijke pagina. Bij weigering worden de credits naar je terug gestort.
Het antwoord op een email consult krijg je over het algemeen niet gelijk: er gaat wat tijd overheen voordat het consult gecontroleerd is en de consulent geantwoord heeft. Dit is ook het geval ook al is de consulent op het moment van indienen online.
Aandacht punten voor de klant
A.) Al bent u misschien een beetje huiverig voor het paranormale. Of, het niet weten wat u te wachten staat? Stap over die drempel en laat u verrassen door top chatparagnosten!
B.) Op de bel/chat kunt u in contact komen met consulenten uit Amerika, Engeland, Turkije, India, Tunesie eigenlijk consulenten vanuit de hele wereld zijn te vinden op paragnostenchat.
C.) U kunt alleen bellen en chatten als u een credit pakket aanschaft
D.) LET OP: een goed werkend internetverbinding is wel van belang, voor klant en consulent!! Als er minuten verloren gaan door een internet storing etc is de (Lijnhouder) niet verantwoordelijk voor! Als een consulent door omstandigheden stopt bij M en P dan zijn ook alle chat berichten echt verwijdert!! Als een klant zijn profiel verwijderd zijn ook alle berichten en gegevens verwijderd!. Ook een internet storing kan ervoor zorgen dat een chatbericht verwijderd is. Print na het gesprek het chatbericht direct uit zodat u het bericht zoveel u wilt na kunt lezen!
E.) Als de klant of consulenten last heeft van een internet storing en alles loopt vast kan het gebeuren dat de minuten van de klant naar de consulent toe gaan waar de klant op dat moment mee aan het chatten is. Een consulent kan doormiddel van de klok stop te zetten en de klant een consult geven voor de minuten die verloren zijn gegaan, of de minuten terug vragen aan de consulent mits de consulent hierin mee gaat!! Minuten gaan altijd rechtstreeks naar de consulent toe. Er zit niets tussen. Het is de klant of consulent!! LET OP: een goed werkend internetverbinding is wel van belang, voor klant en consulent!!
F.) Als je een klacht heb over een consulent, mail dan de naam en waar de klacht over gaat. Anders kunnen wij helaas de klacht niet in behandeling nemen en door sturen naar de consulent!!
G.) Als er iets verkeerd gaat met het chatten of minuten mail dan altijd het juiste e mail adres waarmee je inlogd en de naam van de medewerker waar je op dat moment mee aan het chatten was. Vermeld wel de naam van de medewerker, zonder vermelding van naam van de meedewerker gaan wij niet sereus in op een vraag.
H.) Let op: Credits die op deze website zijn gekocht kunnen alleen op deze website gebruikt worden om te bellen, chatten of emailconsult service
I.) Wilt u het account verwijderen? Als u ingelogd bent ziet u rechtsboven een tandwieltje. Klik deze aan en scroll naar beneden. U ziet dan een link waarop staat: account verwijderen!!
J.) Vragen die op deze pagina al beantwoord zijn worden niet via een mail nogmaals beantwoord!!






























































