HomeBelangrijk!!Credits kopenOver onsEmail consultBlogVacatures

Hoe werkt het?

Als u credits koopt dan accepteert u de algemene voorwaarden!!

Je kunt simpel en snel in contact komen met jouw consulent naar keuze:


Registreer jezelf of log in

Registreren duurt maar één minuutje en is helemaal gratis!

Koop online credits

Kies het credit pakket wat het beste bij jou past en betaal gelijk online!

Kies een consulent uit naar keuze

Ga naar home en kies voor de consulent die jou het meeste aanspreekt.

Chat of email met de consulent

Op de pagina van de consulent kan je kiezen hoe je in contact wenst te komen met de consulent. Dit kan via de telefoon, via de chat of via een email consult / photo reading.

Wij wensen je veel plezier toe op Mediums en Paragnosten!


Hoe werkt de chat?

Chatten doe je snel en gemakkelijk via computer, tablet en smartphone!

Om te kunnen chatten, voer je de stappen hierboven uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de consulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor "chatten". De chat wordt gelijk gestart en je kunt ongestoord chatten met je consulent.

Tijdens het chatten is het ook mogelijk om afbeeldingen te delen. De consulent moet hiertoe toestemming geven (klik op de "foto uploaden" knop of vraag toestemming aan de consulent). Jij kunt zo een foto delen voor photo reading en de consulent kan bijpassend beeldmateriaal met jou delen die passen bij jouw consult.

Na de chat is het mogelijk om op je persoonlijke pagina de chat geschiedenis terug te lezen (en te verwijderen).
 


Hoe werkt de email consult / photo reading?

Een email consult is een fijne manier om zonder haast een consult per mail toegestuurd te krijgen.

Om een email consult te krijgen, voer je de stappen hierboven uit: Registreer jezelf, koop online credits en zoek de consulent uit die bij je past. Vervolgens kan je op de consulentenpagina kiezen voor "email consult".

Vervolgens kan je je vraag of vragen stellen aan de consulent en eventueel een foto erbij uploaden voor een photo reading. Als je email consult verstuurd hebt, wordt deze gecontroleerd en daarna doorgestuurd naar de consulent. De consulent kan de consult accepteren of weigeren. Bij acceptatie stuurt de consulent gelijk het antwoord terug. Deze krijg je als mail binnen en is ook terug te vinden op je persoonlijke pagina. Bij weigering worden de credits naar je terug gestort.

Het antwoord op een email consult krijg je over het algemeen niet gelijk: er gaat wat tijd overheen voordat het consult gecontroleerd is en de consulent geantwoord heeft. Dit is ook het geval ook al is de consulent op het moment van indienen online.

Aandacht punten voor de klant

A.) Al bent u misschien een beetje huiverig voor het paranormale. Of, het niet weten wat u te wachten staat? Stap over die drempel en laat u verrassen door één van onze top chatparagnosten!

B.) Op onze bel/chat kunt u in contact komen met medewerkers uit Amerika, Engeland, Turkije, India, Tunesie eigenlijk consulenten vanuit de hele wereld zijn te vinden op onze paragnostenchat.

C.) De minuten/klok gaat pas lopen als de klant echt contact heeft een medewerker.

D.) Let op: Als er minuten verloren gaan door een internet storing etc zijn wij (Lijnhouder) daar niet verantwoordelijk voor! Mocht uw eigen internetverbinding wegvallen, herstel dan de verbinding in uw systeem en druk daarna in de chat op F5 om de pagina te verversen en dan pas de chatverbinding weer tot stand te brengen.

E.) Als de klant of medewerker last heeft van een internet storing en alles loopt vast kan het gebeuren dat de minuten van de klant naar de medewerker toe gaan waar de klant op dat moment mee aan het chatten is. Een medewerker kan doormiddel van de klok stop te zetten en de klant een consult geven voor de minuten die verloren zijn gegaan of de minuten terug vragen aan de medewerker mits de medewerker hierin mee gaat!! Minuten gaan altijd rechtstreeks naar de medewerker toe. Er zit niets tussen. Het is de klant of medewerker!! 

F.) Als je een  klacht heb over een Medewerker, mail dan de naam en waar de klacht over gaat. Anders kunnen wij helaas de klacht niet in behandeling nemen en  door sturen naar de Mederwerker!!  

G.) Als er iets verkeerd gaat met het chatten of minuten mail dan altijd het juiste e mail adres waarmee je inlogd en de naam van de medewerker waar je op dat moment mee aan het chatten was. Vermeld wel de naam van de medewerker, zonder vermelding van naam van de meedewerker gaan wij niet sereus in op een vraag.

H.) Let op: U kunt alleen credits gebruiken om te chatten die ingekocht zijn via deze chatwebsite!

I.) Wilt u het account verwijderen? Als u ingelogd bent ziet u rechtsboven een tandwieltje. Klik deze aan en scroll naar beneden. U ziet dan een link waarop staat: account verwijderen!!

J.) Vragen die op deze pagina al beantwoord zijn worden niet via een mail nogmaals beantwoord!!



 

 

Een moment geduld...
Als respons van de website uit blijft,
neem dan contact met ons op.

Contact Sluiten